Day: November 1, 2022

Տեքստային աշխատանք, հայոց լեզու, գրականություն, 01․11․2022

Տեքստային աշխատանք

1․Շարունակի՛ր հետևյալ մտքերը: Այժմ աշխատի՛ր քո ձևակերպումները և իմ հարցադրումները վերածել տրամաբանական հաջորդականություն ունեցող տեքստի: Տեքստը պետք է ունենա սկիզբ, ընթացք և ավարտ: Փորձի՛ր տեքստային ձևակերպումդ հետաքրքիր և յուրահատուկ դարձնել:

  • Ի՞նչ եմ հասկանում կրթություն ասելով․․Կիրթ եմ համարում այն մարդուն, որը…Ես փորձում եմ դառնալ կիրթ մարդ, որովհետև…Կիրթ մարդը չպետք է…Երբեմն ես անում եմ այն, ինչ կիրթ մարդը չպետք է անի…Որակյալ կրթությունը կօգնի ձևավորել կիրթ հասարակություն, որովհետև…Որակյալ կրթությունը…Ուզում եմ ստանալ այնպիսի կրթություն, որ…Ի՞նչ եմ հասկանում ինքնակրթություն ասելով…Ինքնակրթությունը կարևոր է, որովհետևԿրթությունը պետք է լինի շարունակական, որովհետև…Կրթությունը չի կարող սահմանափակվել դասով, որովհետև…Սովորում եմ սովորել…Մեդիան օգնում է ինձ սովորել…Ես սովորում եմ, որ…Վստահ եղե՛ք, ես շատ բան կփոխեմ…

Կրթություն ասելով ես նախ և առաջ մտածում եմ իմ ապագայի մասին։ Ապագայի լավ լինելը, մտածում եմ, կախված է իմ կրթությունից։ Կրթությունը օգնում է նաև գտնել քո նախասիրությունները, իսկ նախասիրություններ ունենալով կարողանում եմ գտնել իմ ապագա մասնագիտությունը։ Կիրթ մարդ ասելով չեմ հասկանում գրագետ մարդու, իմ կարծիքով կիրթ մարդը միշտ սովորղ մարդն է, որը միշտ սիրում է նոր բաներ բացահայտել և իմանալ։ Միշտ փորձել եմ դառնալ կիրթ մարդ, որովհետև միշտ մտածել եմ և հաստատ գիտեմ, որ կիրթ մարդիկ միշտ հասնում են իրենց նպատակին և շատ հաջողակ են։ Իմ կարծիքով կիրթ մարդիկ միշտ պետք է հավատան իրենց ուժերին և չհանձնվել։ Երբեմն, ես նույնպես անում եմ այնպիսի բաներ, որոնք չպետք է անի կիրթ մարդը։ Երբ ինձ անհաջողություն է հետևում, մտածում եմ, որ էլ պետք չէ պայքարել, սակայն միշտ նայելով մի քանիսի օրինակներին, սկսում եմ հավատալ իմ ուժերին։ Որակյալ կրթությունը կօգնի ձևավորել կիրթ հասարակություն, որովհետև առանց կրթության մարդուն հաստատ լավ ապագա չի սպասի։ Որակյալ կրթությունը ոչ միայն օգնում է մի մարդու, այլ նրա ամբողջ ընտանիքի անդամների։ Եթե նա լավ կրթություն ունենա, կկարողանա լավ մասնագիտություն ունենալ և կկարողանա լավ պահել իր ընտանիքին։ Ուզում եմ ստանալ կրթություն, որ բացի իմ լավ ապագայից, իմ ընտանիքին էլ կարողանամ լավ պահել, քանի որ նրանք ինձ օգնել են լավ կրթություն ստանալ և ես գիտեմ, որ իմ ընտանիքը հաստատ շատ ուրախ կլինի իմ համար, երբ իմանա, որ ես լավ մասնագիտություն ունեմ իմ կրթություն ստանալու շնորհիվ։ Առաջին հերթին ես սովորում եմ իմ և իմ ընտանիքի երջանկության համար։ Ինքնակրթություն ասելով ես հասկանում եմ, որ բացի դպրոցական և այլ ուսումնական հաստատուցյուններից ստացած կրթությունից, մարդը ուզում ավելին իմանալ։ Միշտ ինկնակիրթ մարդով ես մտածում եմ հետաքրքրասեր և միշտ սովորող մարդու։ Կրթությունը պետք է լինի շարունակական, որովհետև միշտ կրթությունը նույն ձև չի մնում։ Մարդիկ ավելի են զարգանում և նոր բաներ են հայտնաբերում, որը միգուցե ապագայում կարող է և պետք լինի։Այդ պատճառով չպետք է կրթությունը բաց թողել, քանի որ կրթությունը միշտ մեզ հետևելու է ամեն տեղ։ Կրթությունը չի կարող սահմանափակվել դասով, որովհետև մի դասով դու չես կարող ինչ-որ բան ընկալել։ Մի դասով կարող է միայն հետաքրքրություն առաջանալ, բայց ուրիշ բան չեմ մտածում, որ կարող է բան ստանալ։ Եթե մարդը մի անգամով սահմանափակվում է, նշանակում է նրան ուղղակի հետաքրքիր չի դա, այլ ոչ թե նա անգրագետ է կամ նման մի բան։Սովորում եմ սովորել, քանի որ կարևոր է լինել մշտապես սովորող, դա շատ կարևոր հատկանիշ է։ Սիրում եմ միշտ սովորել, քանի որ երբեք ուշ չէ նոր նախասիրություններ գտնել։ Ես դեռ իմ նախասիրությունը չեմ ընտրել, այդ պատճառով սիրում եմ նոր բաներ սովորել։ Մեդիան օգնում է ինձ սովորել ավելի լիովին։ Մեդիայի շնորհիվ կարողանում եմ ավելի շատ տեղեկություն գտնել տարբեր բաների մասին, կարողանում եմ տարբեր նախասիրություներ գտնել, և գտնել այնպիսի բաներ, որոնք մեզ սովորական կրթության շնորհիվ չեն սովորացնում։ Բայց մեդիան նաև կարողանում է մեզ հեշտությամբ շեղել, օրինակ հենց խաղերը շատ են շեղում մեզ։ Իմ կարծիքով, եթե դու ինչ-որ աշխատանք ես անում, դու պետք է չշեղվես քո աշխատանքից, ավարտես այն և հետո անես այն, ինչ ուզում ես։ Վստահ եղե՛ք, ես շատ բան կփոխեմ, կկարողանամ իմ վրա լավ աշխատել և ունենալ լավ մասնագիտություն, քանի որ նաև մասնագիտությունից է կախված իմ և իմ շրջապատի երջանկությունը։2. Տեքստիդ համար դիպուկ և գրավիչ վերնագի՛ր ընտրիր:Սովորում եմ կրթվեմ3. Կարդում ենք Բորխեսի «Պարացելսի վարդը»։Քննարկման թեման.

  • ուսուցիչ՝ ինչ հատկանիշներ է ունենումաշակերտ՝ ինչ հատկանիշներ պիտի ունենաաշակերտելու եկած մարդու վերաբերմունքը ուսուցչին. պաշտպանեք կամ պախարակեք աշակերտի վարքը, բացատրեք ուսուցչի վարքը։

 Հանրահաշիվ

224.

ա) (x — 1)(x — 2) = 0 => [x — 1 = 0 => [x = 1
[x — 2 = 0 => [x = 2

Պատ.՝ 1; 2:

բ) (x — 3)(x + 4) = 0 => [x — 3 = 0 => [x = 3
[x + 4 = 0 => [x = -4

Պատ.՝ 3; -4:

գ) (x — 7)2 = 0

(x — 7)(x — 7) => x — 7 = 0 => x = 7

Պատ.՝ 7:

դ) (x + 4)(x — 6) = 0 => [x + 4 = 0 => [x = -4
[x — 6 = 0 =>[x = 6

Պատ.՝ -4; 6:

ե) x(x — 2) = 0 => [x = 0 => [x = 0
[x — 2 = 0 => [x = 2

Պատ.՝ 0; 2:

զ) (x + 3)x = 0 => [x + 3 = 0 => [x = -3
[x =0 => [x = 0

Պատ.՝ -3; 0:

է) 3x2 = 0 => x2 = 0 => x = 0

Պատ.՝ 0:

ը) -x2(3 + x) = 0 => [-x2 = 0 => [x = 0
[3 + x = 0 => [x = -3

Պատ.՝ 0; -3:

225.

ա) 2x2 — 3x = 0
x(2x — 3) = 0 => [x = 0 => [x = 0 => [x = 0
[2x — 3 = 0 => [2x = 3=>[x = 3/2

Պատ.՝ 0; 3/2:

բ) 7x2 + 5x = 0
x(7x + 5) = 0 => [x = 0 => [x = 0 => [x = 0
[7x + 5 = 0 => [7x = -5 => [x = -5/7

Պատ.՝ 0; -5/7:

գ) x2 + x3 = 0
x2(1 + x) = 0 => [x2 = 0 => [x2 = 0 => [x = 0
[1 + x = 0 => [x = -1 => [x = -1

Պատ.՝ 0; -1:

դ) 1 — x3 = 0 => x3 = -1 => x = -1

Պատ.՝ -1:

Դասարանական և տնային առաջադրանք, հանրահաշիվ, 01․11․2022

224.

ա) (x — 1)(x — 2) = 0 => [x — 1 = 0 => [x = 1
[x — 2 = 0 => [x = 2

Պատ.՝ 1; 2:

բ) (x — 3)(x + 4) = 0 => [x — 3 = 0 => [x = 3
[x + 4 = 0 => [x = -4

Պատ.՝ 3; -4:

գ) (x — 7)2 = 0

(x — 7)(x — 7) => x — 7 = 0 => x = 7

Պատ.՝ 7:

դ) (x + 4)(x — 6) = 0 => [x + 4 = 0 => [x = -4
[x — 6 = 0 =>[x = 6

Պատ.՝ -4; 6:

ե) x(x — 2) = 0 => [x = 0 => [x = 0
[x — 2 = 0 => [x = 2

Պատ.՝ 0; 2:

զ) (x + 3)x = 0 => [x + 3 = 0 => [x = -3
[x =0 => [x = 0

Պատ.՝ -3; 0:

է) 3x2 = 0 => x2 = 0 => x = 0

Պատ.՝ 0:

ը) -x2(3 + x) = 0 => [-x2 = 0 => [x = 0
[3 + x = 0 => [x = -3

Պատ.՝ 0; -3:

225.

ա) 2x2 — 3x = 0
x(2x — 3) = 0 => [x = 0 => [x = 0 => [x = 0
[2x — 3 = 0 => [2x = 3 => [x = 3/2

Պատ.՝ 0; 3/2:

բ) 7x2 + 5x = 0
x(7x + 5) = 0 => [x = 0 => [x = 0 => [x = 0
[7x + 5 = 0 => [7x = -5 => [x = -5/7

Պատ.՝ 0; -5/7:

գ) x2 + x3 = 0
x2(1 + x) = 0 => [x2 = 0 => [x2 = 0 => [x = 0
[1 + x = 0 => [x = -1 => [x = -1

Պատ.՝ 0; -1:

դ) 1 — x3 = 0 => x3 = -1 => x = -1

Պատ.՝ -1:

Կրթություն

Կրթությունն ինձ համար միջոց է, որով մարդը կարող է սովորել շրջապատող աշխարհի, իր և ուրիշների մասին: Ես կհամարեի մեկին կիրթ, եթե նա գիտակ է, հասկանում է բանականությունը, ունի փորձ և հասկանում է իր շրջապատին: Ես ուզում եմ դառնալ կրթված մարդ, որովհետև ցանկանում եմ ինքս ինձ լավացնել և տեսել եմ, թե ինչ կարող է դառնալ կրթված մարդը: Կրթված մարդը չպետք է իր ժամանակը ծախսի անպետք բաների վրա, չպետք է անհանգստացնի իրեն՝ փորձելով հասկանալ այն, ինչ նրանք չեն կարող հասկանալ, և վերջապես, չապրի իր կյանքը առանց իր համար նպատակներ դնելու: Ապրել առանց նպատակների նշանակում է, որ դուք առաջընթաց չեք տեսնի, դա նաև նշանակում է, որ ձեր կյանքում շատ բան չկա, քանի որ դուք ամեն օր անցնում եք առանց ավելի մեծ բանի հասնելու: Թեև ես կցանկանայի ինձ անվանել կրթված, երբեմն անում եմ այնպիսի բաներ, որոնք կիրթ մարդը չէր անի: Իմ կյանքում կան պահեր, երբ ես անցնում եմ առանց որևէ բանի հասնելու և պարզապես ապրում եմ առանց արդյունավետ լինելու:

Ես երբեմն հակված եմ շատ բաների մասին մտածելու՝ փոքր սխալը վերածելով հսկայական խնդիրների և ինքս ինձ ասելով, որ իրավիճակը շատ ավելի վատ է, քան իրականում կա: Այս ամենից կարելի է խուսափել՝ բարձրակարգ կրթությունը հասանելի դարձնելով բոլորին: Պատկերացրեք մի աշխարհ, որտեղ բոլորն ունեին նույն հնարավորությունները, ինչ միմյանց, և մարդու կյանքը չէր սահմանափակվի, եթե նրանք չկարողանային իրենց թույլ տալ կրթություն ստանալ:

Այսպիսին պետք է լինի աշխարհն իմ կարծիքով, քանի որ մեկ մարդ ավելի արժանի չէ լիարժեք կյանքով ապրելու, քան մեկ ուրիշը: Այս համակարգում մարդը կկարողանա ընտրել զբաղմունքի այն ճյուղը, որը ցանկանում է սովորել, և առանց վարձատրության կարող է իմանալ այն ամենի մասին, ինչ իրեն պետք է: Ցանկանում եմ լավ կրթություն ստանալ, որպեսզի կարողանամ ավելի լավ մարդ դառնալ և ինչ-որ մեծ բանով նպաստել աշխարհին: Որոշ դեպքերում, սակայն, ավելի լավ է, որ մարդը ինքնակրթվի, որտեղ ինքն իր ուսուցիչն է։ Այսպիսով, դուք չեք սահմանափակվի ինչ-որ մեկի կողմից ձեզ տրված հրահանգներով, և դուք ազատ կլինեք ուսումնասիրել այն ամենը, ինչ ձեզ հետաքրքրում է:

Ինքնակրթությունը շատ կարևոր է, քանի որ կան մարդիկ, ովքեր չեն սիրում խոսել ուրիշների հետ և նախընտրում են սովորել իրենց տեմպերով և սովորել իրենց ընտրած կոնկրետ բաների մասին: Ինչ ճանապարհ էլ որ ընտրեք ինքնակրթության համար, ի վերջո, դա ձեր ուսումը ձեր վերահսկողության տակ վերցնելն է:

Կրթությունը նույնպես պետք է լինի շարունակական, ոչ թե ավարտվի հենց որ ստանաս քո ուզած մասնագիտությունը կամ հասնես քո կյանքի նպատակին, այլ անընդհատ զարգանա։ Այն չի կարող ավարտվել, երբ ավարտում եք դպրոցը կամ ուսումնական ինստիտուտը, այն պետք է շարունակվի ձեր ողջ կյանքում, և այն չի կարող սահմանափակվել միայն այն դասերով, որոնք ձեզ տալիս է ուսուցիչը:

Ամեն օր նոր բանի հնարավորություն է, և անվերջ բաներ կարելի է սովորել նույնիսկ մեկ օրից: Իսկ գեղեցիկն այն է, որ բոլորը տարբեր կերպ են հասկանում իրերը, այդպիսով մարդիկ տարբեր դասեր կքաղեն իրենց կյանքի յուրաքանչյուր իրադարձությունից: Ահա թե ինչու է կարևոր, որ կրթությունը չսահմանափակվի միայն դպրոցով, այնպես որ յուրաքանչյուրը կարող է ինքնուրույն դասեր քաղել իր ժամանակին:

Մեր օրերում կրթությունն ավելի մատչելի և հեշտ է, քան երբևէ, ինտերնետի շնորհիվ: Անսահմանափակ տեղեկատվություն հասանելի է այն առարկայի մեջ, որը կարող եք տեղավորել ձեր գրպանում, և սա մեծ քայլ է դեպի ավելի խելացի հասարակություն ստեղծելու: Հին ժամանակներում, եթե ուզում էիք ինչ-որ բան սովորել, ամենայն հավանականությամբ, ստիպված կլինեիք մեծ գրադարանում գիրք փնտրել հեռուն ու հեռու կամ ուսուցչի համար մեծ գումար վճարել:

Այսօր ձեր հեռախոսում արագ որոնումը կարող է պատմել ձեզ այն ամենը, ինչ ցանկանում եք իմանալ: Հուսով եմ, որ բավականաչափ կսովորեմ, որպեսզի կարողանամ աշխարհը դեպի լավը փոխելու և դառնալ կրթված ու տաղանդավոր մարդ: